0
Je winkelwagen

SIRE Een steen in de vijver 45 jaar reclame die ons aanspreekt. Agressie langs de lijn of geweld tegen hulpverleners. Drankmisbruik of pesten op school. We zijn er allemaal tegen en toch zijn het thema’s die actueel blijven. SIRE (Stichting Ideële Reclame) voert al 45 jaar campagnes om ons er op te wijzen dat wij zowel dader als slachtoffer zijn. Met campagnes als ‘De maatschappij. Dat ben jij.’ En ‘Je bent een rund als je met vuurwerk stunt’, worden we rechtstreeks aangesproken op onze verantwoordelijkheid. Welke gevolgen dat heeft, leest u in dit unieke overzichtsboek, waarin reclamemakers, wetenschappers en opinieleiders de belangrijkste thema’s van SIRE tegen het licht houden. Het boek legt daarmee de betekenis van SIRE vast door een groot scala aan thema’s te bespreken, van klein tot groot leed.

Taal

nl

Bindwijze

Hardcover

Oorspronkelijke releasedatum

04 maart 2012

Aantal pagina's

166

Kaarten inbegrepen

Nee

Illustraties

Met illustraties in kleur

Hoofdauteur

Stichting SIRE

Hoofduitgeverij

Sire, Ffrr

Dyslexievriendelijk

Nee

Extra groot lettertype

Nee

Product breedte (cm)

22

Product hoogte (cm)

1.5

Product lengte (cm)

22

Verpakking breedte (mm)

220

Verpakking hoogte (mm)

20

Verpakking lengte (mm)

220

Verpakkingsgewicht (g)

400

EAN

9789090271033

Terug naar boven